poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Interesujące kanały na YouTube - Zdrowie, weganizm, ruch

Od jakiegoś miesiąca zdarza mi się oglądać filmiki na YouTube... Tak, wiem, jestem mocno zacofana w tej dziedzinie, ale dobrze mi z tym :) Tv nie oglądam w ogóle, a filmiki na YouTube umilają mi popołudniowe pichcenie, także dla mnie jest to dwa w jednym. Niżej podrzucam Wam moje ulubione kanały dotyczące szeroko pojętego zdrowia. Następnym razem będą kanały anglojęzyczne, przydatne w odświeżeniu angielskiego :) Chętnie się też dowiem, jakie kanały o tej tematyce Wy śledzicie ?

# nissiax83

To chyba mój ulubiony kanał na youtube. Chyba przede wszystkim dlatego, że poruszone są bardzo różne tematy od jedzenia, weganizmu, zdrowia, aktywności fizycznej, lifestyle'u po kosmetologię na której autorka się dobrze zna, ponieważ pracuje w tym zawodzie. Poza tym nie ma tutaj zafiksowania się na weganizm, mentorstwa, a te filmiki toleruje nawet mój M. Pewnie ze względu na wygląd prowadzącej, szczerze mówiąc nie dziwię się mu ;D

 


# ZdrowoMania TV

Zachęcam również do oglądania ZdrowoManii - internetowego programu o zdrowym stylu życia. Przystępne filmiki instruktażowe, smaczne przepisy, ale też rozmowy ze specjalistami.

Pilates dla początkujących z piękną i uśmiechniętą Agnieszką oraz gwiazdą bloga - Luną :)

# High Carb Paulina

Bardzo lubię jej pozytywne filmiki o diecie wegańskiej i aktywności. Z filmiku na filmik widać zachodzące w niej zmiany, co dla większości oglądających może być dużą motywację do zmian. Poniżej video na temat dwóch odmian weganizmu Raw Till 4 i Starch Solution.


# Przemek Waszczyszyn

Jeśli lubicie zumbę, ale wolicie/musicie ćwiczyć w domu to polecam filmiki Przemka. Fajny dobór piosenek i energetyczny instruktor sprawiają, że chce się ćwiczyć. Ja wybrałam sobie ulubione układy, stworzyłam playlistę i z nimi ćwiczę :) Jednak traktuję to jako urozmaicenie, nie ćwiczę w ten sposób za często.

# Maya The Bee

Jeśli uwielbiacie mięso, nie zgadzacie się z tym, że nie jest to najzdrowsza rzecz na świecie, to lepiej nie oglądajcie tych filmików. Jeśli kiełkują w was myśli o przejściu na weganizm to polecam :) Filmiki te nie są zdecydowanie dla każdego, trochę jest tutaj nauczycielskiego tonu, ale wiem, że na wiele osób działa to motywująco. Przy moim M. raczej tych filmików nie włączam, nie chcę się narazić. Chyba, że w nagrodę obejrzymy sobie odcinek ZDupy... Tak, miłość jest trudna i pełna wyrzeczeń ;))

6 komentarzy:

  1. Mimo, że nie jestem weganką, ani wegetarianką to uwielbiam oglądać filmiki o weganizmie. Ma to na mnie wpływ i staram się tak jeść, żeby jak najmniej mięsa i produktów zwierzęcych spożywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :) udało mi sie ostatnio bardzo ograniczyć nabiał i jestem z tego dumna :D

      Usuń
  2. Ja wprawdzie jestem bliżej paleo, jednak również uwielbiam oglądąć vlogi o tematyce fitnessu, odżywiania itd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za polecenie ZdrowoManii :)). Nie znałam High Carb Pauliny, a ostatnio szukam tego typu kanałów, więc super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak: bardzo lubię mięso, nie zamierzam z niego zrezygnować, ale staram się aby było dobrej jakości.. Co do dań wegetariańskich/wegańskich lubię je :) A pierwszą panią bardzo lubię oglądać, dobrze, ze nie jest "wegeterorystka", bo niestety tacy osobnicy też się zdarzają. A Ty jesteś wegetarianką/weganką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem, ale jem bardzo mało mięsa ;) raz na tydzień i zazwyczaj jest to ryba. Nabiału praktycznie nie jem ;) od dziecka miałam stwierdzona nietolerancje laktozy, wiec odstawienie mleka i jego pochodnych bardzo mi służy :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do obserwowania :)
Anonimie, proszę podpisz się, chociaż imieniem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...