środa, 1 kwietnia 2015

W poszukiwaniu ciekawych przepisów... #1

                                          

Odkąd jeszcze bardziej ograniczam mięso, przeglądam blogi w poszukiwaniu przepisów do wypróbowania. Postaram się zmobilizować i co tydzień podlinkować trochę przepisów w ramach inspiracji*, które mam zamiar wypróbować albo już zrobiłam i wyszły ciekawie. 

*Blogowe słowo klucz - inspiracja, razem z motywacją oczywiście. Każdy bloger/blogerka po prostu musi inspirować i motywować ;)! Najlepiej jakby to było obustronne, wymiana poleceniami z czytelnikami i taki efekt mam nadzieję z czasem osiągnąć :)

1) Pesto z rukoli i pestek dyni z Kuchni Agaty

Spróbowałam, pominęłam parmezan, więc nie zrobiłam takiego prawdziwego pesto, ale zrobiłam to celowo. Szczerze mówiąc nie brakowało mi parmezanu, myślę, że w wersji wegańskiej można dodać troszkę płatków drożdżowych i sosu sojowego, zrobię tak następnym razem i napiszę czy się sprawdziło.


To danie musi być super, nie wiem dlaczego jeszcze nie wypróbowałam, ale zrobię to na pewno. Marchewki, awokado, suszone pomidory, orzechy nerkowca, bomba zdrowia i pyszności :)


W końcu znalazłam przepis na jagielnik bez cudacznych składników, więc nie ma wymówek, trzeba zrobić. Może już na święta ?


Do swojej wersji dodałam jeszcze seler naciowy i marchewkę, pysznie, syto i mało pracy :) Do tego składniki, które większość ma w domu zawsze (o ile staramy się odżywiać zdrowo :)


Na koniec danie, które idealnie nadaje się na lekką kolację, polecam !


2 komentarze:

  1. uwielbiam wyszukiwać nowe pyszne przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten raw makaron zainteresował mnie :)
    Pozdrawiam,
    Fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do obserwowania :)
Anonimie, proszę podpisz się, chociaż imieniem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...