niedziela, 18 listopada 2012

Liebster Blog i moje odpowiedzi

 
Zostałam zaproszona do zabawy w Liebster Blog przez:
http://studenteat.blogspot.com/
http://edytkagotuje.blogspot.com/
W takim razie odpowiem na dwa zestawy pytań :) Na czym polega Liebster Blog chyba już każdy wie, ale gdyby nie to proszę. 
Zasady zabawy:
- wyróżnieniem Liebster Blog oznacza się blogi z małą liczbą obserwatorów (mniej niż 200), przez co daje im się  możliwość wypromowania bloga,
- wyróżniony bloger odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła,
- wyróżniony bloger wyróżnia 11 osób i zadaje im swoje 11 pytań,
- nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.



1. Jabłko czy gruszka?
Jabłko, ale tylko takie soczyste i słodkie :)
2. Obiad na słodko czy na słono?
Zdecydowanie na słono.
3. Ulubiona czekolada?
Gorzka 70% Kakao ze skórką pomarańczy albo malinami. Nawiasem mówiąc to nie ma sensu jeść zwykłej czekolady, bo nie ma ona prawie żadnej wartości. Przynajmniej nie należy się oszukiwać, że jest inaczej ;) Duża zawartość kakao sprawia, że czekolada nie jest tylko cukrem i tłuszczem.
4. Który przepis na Twoim blogu ma największą liczbę wyświetleń?
Sałatka z bobem, fetą i miętą
5. Tort na kremie czy na śmietanie?
Na kremie.
6. Drogo i wyrafinowanie czy smacznie i tanio?
Smacznie, wyrafinowanie i tanio ;D
7. Magda Gessler czy Gordon Ramsay?
Gordon Ramsay.
8. Ryba czy mięso?
Ciężko mi wybrać..
9. Twój ulubiony przepis?
Nie mam jednego ulubionego, inaczej ciągle bym robiła to samo.
 10. Co jadasz zwykle na śniadanie?
Kanapki z pełnoziarnistego chleba na zakwasie, sera, sałaty/kiełek, pomidora/ogórka, pestek dyni/słonecznika.
11. Czy prowadzisz innego bloga? Jeśli tak, to podaj link.
Nie i chyba nie zamierzam.

1. Skąd czerpiesz przepisy?
Z książek, innych blogów, z głowy ;)
2. Gotujesz dla siebie czy dla kogoś?
Najbardziej lubię gotować dla siebie i kogoś :) Dla mnie samej jakoś nie mam weny.
3. Ulubiony deser to...
Chyba postawię na tiramisu, chociaż wybór jest trudny, bo niestety uwielbiam słodkości...
4. Potrawy na ostro czy łagodnie? 
Na ostro, ale bez przesady ;)
5.  Najlepsze ciasto jakie kiedykolwiek zrobiłam to...
Najlepiej wychodzą mi muffiny, może dlatego, że najwięcej ich robię.
6. Nigdy nie wezmę do ust...
Nigdy nie mów nigdy ;)
7. W mojej lodówce zawsze znajdzie się...
Oliwki, ser żółty, warzywa, feta
8. Czy chciałabyś aby Twoje danie znalazło się w karcie dań ulubionej restauracji ?
Kto by nie chciał ? ;)
9. Jakie smaki świata chciałabyś poznać? 
 Chciałabym czegoś dowiedzieć się o kuchni azjatyckiej, ponieważ teraz jest mi bardzo obca, a nie lubię czegoś nie wiedzieć ;)
10. Co w kuchni liczy się dla Ciebie najbardziej?
Przyjemność z gotowania, brak pośpiechu.
11. Szybki patent na nagły głód to... 
Makaron pełnoziarnisty z suszonymi pomidorami i oliwkami, pyszne i proste.
 
Nie mam teraz czasu, żeby przeglądać i zapraszać was, za co bardzo przepraszam :(.
Jeśli macie ochotę odpowiedzieć na pytania, na które ja odpowiedziałam, serdecznie zapraszam :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam do obserwowania :)
Anonimie, proszę podpisz się, chociaż imieniem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...